راه اندازی سامانه کمیسیون ماده صد در شهرداری سمنان
وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به پیشرفت فناوری اطلاعات و حرکت به سمت دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک، ماهیت و چگونگی سرویسهای ارائه شده به مشتریان دچار تغییراتی شده است در این راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان اقدام به بروز رسانی و افزودن ظرفیتهای سامانههای موجود در شهرداری کرده است.
وی افزود: کمیسیون ماده ۱۰۰ برای همه شهروندان به ویژه افرادی که درگیر ساخت و ساز یا خرید و فروش ملک بودهاند نامی آشناست و این کمیسیون وظیفه رسیدگی به تخلفات ساختمانی را دارد و به آن رسیدگی میکند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان با اشاره به راه اندازی و برخی از مهمترین قابلیتها و امکانات راه اندازی شده برای سامانه کمیسیون ماده صد، گفت: راه اندازی سامانه کمیسیون ماده ۱۰۰ تأثیر بسیار چشمگیری در تسریع و بهبود روند رسیدگی به پروندهها دارد. همچنین ساده سازی و شفافیت فرآیندهای مرتبط، صدور آنی رأی در جلسات کمیسیون، محاسبات دقیق آرا صادره، آرشیو آرا صادره و ارائه کارتابل مدیریتی تحت سامانه شهرسازی جهت گزارشگیری برای کاربران و … جز مهمترین امکانات راه اندازی شده میباشد.
پرویزی خاطر نشان کرد: سامانه اتوماسیون شهرسازی حدود ۱۰ سال است که در شهرداری سمنان مورد استفاده قرار گرفته است که طی سال گذشته تا کنون با پیگیری و همکاری معاونت معماری و شهرسازی ذیل سیستم کمیسیون ماده صد نیز توسط کارشناسان سازمان فاوا شهرداری سمنان به مرحله بهره برداری رسید.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0