راه اندازی سامانه 137 ارتباط مردمی در منطقه سه شهرداری ساری
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه رجبی مسئول سامانه 137 منطقه گفت: سامانه 137 منطقه سه روزانه پذیرای تماسهای شهروندان منطقه میباشد و مرجع ارتباطی بین شهروندان و شهرداری منطقه میباشد
رجبی در ادامه گفت: سامانه 137 منطقه با پنج پرسنل پاسخگوی شهروندان میباشد و تمام تلاش خود را میکند تا پاسخگویی به بهترین شکل ممکن انجام شود.
وی با اشاره به بازخورد اداره ارتباطات مردمی 137، تصریح کرد: در این واحد تمام تماس های شهروندان پیگیری و پس از نتیجه نهایی به شهروند تماس گیرنده در صورت درخواست اعلام می شود. همچنین میزان رضایت شهروندان، بررسی شده و بازخوردها گرفته می شود و به واحدهای مختلف به صورت گزارش ارسال میشود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری منطقه سه با بیان اینکه بیشترین تماسها در حوزه خدمات شهری میباشد افزود : تعداد 186 تماس در دوماه اخیر ثبت شده که به میزان 60درصد تماسها مربوط به حوزه خدمات شهری بوده که نیروهای زحمتش خدمات شهری منطقه برای رفع مشکل در اسرع وقت در محل حضور دارند
رییس اداره ارتباطات مردمی 137 شهرداری منطقه سه با اشاره به بخش تحلیل و آمار این اداره، گفت: این بخش به صورت ماهیانه، فصلی، شش ماهه و یکساله به صورت جامع و تحلیلی گزارش هایی برای شهردار منطقه، معاونت ها و واحد طرح و برنامه ارائه می دهد تا خواسته های شهروندان و موضوعات آن ها مورد توجه مدیران برای تصمیم گیری، برنامه ریزی و بودجه ریزی ها قرار گیرد.
رجبی با بیان اینکه این اداره پل ارتباطی میان مردم و شهرداری است، اضافه کرد: شهروندان میتوانند خواسته های و سوالات حوزه شهری را از سامانه 137 بپرسند و ما پاسخگوی شهروندان هستیم از میزان تماسهای دریافتی که بعضا بعضی از تماسها و سوالها در حیطه وظایف شهرداری منطقه نمیباشد نشان از آن میدهد که شهروندان به ما اعتماد دارند و این حسن اعتماد ما را ملزم به پاسخگویی های دقیق و درست میکند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی137 شهرداری در پایان از حسن اعتماد شهروندان و اعتماد به وجود آمده تشکر کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را برای پیگیری مشکلات شهروندان عزیز انجام خواهیم داد تا در اسرع وقت مشکلات پیش آمده رفع گردد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0