امضای توافق نامه با هدف تامین قطعات و ارایه خدمات ویژه به تاکسیرانان تهرانی

پیک شهر: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری مراسم رونمایی از فروش شفاف قطعات خودرو و کارت های اعتباری و امضای توافق نامه ذیل این اقدام با هایپر کار ،با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و  شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت خبر داد.

بــه گزارش روابــط عمومی سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهدی اسماعیل بگی، مدیرعامل، هدف از این اقدام که با عقد توافق نامه ای سه جانبه میان این سازمان ، وزارت صمت و شرکت ایران روور(هایپر کار) محقق شد را ارائه خدمات ویژه و تامین قطعات برای رانندگان تاکسی ، به عنوان بزرگترین مصرف کنندگان قطعات در پایتخت خواند و گفت: رسیدگی به موضوعات رفاهی و معیشتی تاکسیران ها از جمله دغدغه های اصلی مسئولان سازمان است و از همین رو پیگیری موارد مرتبط با این مقوله طی چند ماه اخیر به شکلی ویژه در دستور کار قرار گرفته که اقدام اخیر شاهدی بر این مدعاست.

وی با اشاره به ابعاد مختلف و متنوعی که امضای این توافق نامه در ارائه خدمات به تاکسیران ها در بر می گیرد و مهم خواندن توجه به فرآیند توزیع کالاها و ارائه خدمات مورد نیاز به آنها از سوی مسئولان امر افزود: ارتقای سطح رضایت شغلی و ایجاد آرامش ذهنی برای تاکسیران ها با توجه به تعداد بالای جمعیتی و ارتباط تنگاتنگ چهره به چهره با مسافران، می تواند به ارائه خدمات بهتر از سوی آن ها به دیگر شهروندان و تسری آرامش میان پایتخت نشینان به شکل چشمگیری بیانجامد.

اسماعیل بگی تصریح کرد:  تامین و فروش قطعات و لوازم یدکی مصرفی خودروهای ایرانی براساس قیمت تمام شده تولیدی و یا حداکثر ۵درصد سود بالاسری، برگزاری جشنواره های تخفیفی به منظور معرفی قطعات، راه اندازی شبکه توزیع مناسب و استفاده از فن آوری های نوین حمل و نقل با هدف ارسال تمامی اقلام به نشانی خریداران مطابق سفارش، ارائه خدمات ارزان تعمیرات و تعویض روغن و لاستیک از جمله موارد در نظر گرفته شده به این منظور به شمار می رود.

بر این اساس از دیگر مقوله های مرتبط با این اقدام می توان به ایجاد امکان بازدید و خرید برخط از فروشگاه های در نظر گرفته شده به صورت نرم افزاری و یا دیگر طرق مجازی،  اعطای تسهیلات کم بهره برای تعمیر و خرید قطعات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال ، ارائه خدمات ویژه به صورت مستمر و ضمانت محصولات فروخته شده به خریداران مطابق ماده ۱۰ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو مصوب سال ۱۳۸۶ ، راه اندازی مراکز مختلف از سوی هایپرکار به منظور دسترسی آسان و رفاه هر چه بیشتر خریداران و… اشاره کرد.