توضیحات شهرداری گرگان در خصوص خبرعدم پذیرش یک شهروند در گرمخانه

صدای شهر: در پی انتشار اخباری مبنی بر گلایه یک شهروند بابت عدم پذیرش در مرکز نگهداری افراد بی سرپناه، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان توضیحاتی ارائه نمود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، احمد سالاری در این خصوص اظهار داشت: پس از دریافت گزارش و تصاویری که نشانگر نارضایتی و گلایه یکی از شهروندان از عدم پذیرش در گرمخانه شهرداری گرگان بود، بلافاصله تحقیقات صحت و سقم این موضوع مورد بررسی قرار گرفت.
سالاری افزود: پس از پیگیری های صورت گرفته مشخص گردید فرد مذکور به علت عدم پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری گرگان و به تبع آن عدم پذیرش در گرمخانه گلایه مند بوده است.
وی تصریح کرد: یکی از فعالان اجتماعی که پیگیر این ماجرا بود با دعوت معاونت خدمات شهری به این معاونت مراجعه کرد و ما در جلسه ای با حضور وی اقدام به تحقیق در خصوص علت پاسخگو نبودن سامانه تلفنی نمودیم.
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان ادامه داد: در این جلسه ضمن بررسی موضوع با حضور مسئولین واحدهای مرکز ۱۳۷ و گرمخانه مشخص شد در ساعت ۳ بامداد که شهروند تماس گرفته، سامانه ۱۳۷ قطع بوده و قادر به پاسخگویی نبوده است که البته تذکرات لازم در خصوص عدم تکرار این اتفاق صادر گردید.
به گفته سالاری، سامانه تلفنی ۱۳۷ جهت پاسخگویی شهروندان در راستای رفع مشکلات شهروندان ایجاد شده که از آن طریق می توانند مشکلات و خواسته های سطح محله و شهر را با خادمین خود در مدیریت شهری در میان بگذارند.
وی در پایان از پیگیری ها و دغدغه های این فعال اجتماعی قدردانی نمود.
معاون خدمات شهری شهرداری گرگان از عموم شهروندان و فعالان اجتماعی درخواست کرد چنانچه پیشنهادی در خصوص خدمت رسانی بهتر به شهروندان و تسهیل خدمات رسانی دارند از طریق سامانه ۱۳۷ تماس حاصل یا به اداره روابط عمومی شهرداری گرگان مراجعه ، یا از مسیر شبکه های اجتماعی و تماس تلفنی تماس تلفنی منعکس نمایند.
لازم به ذکر است، گرمخانه شهرداری گرگان در اواخر آبان سال جاری در راستای خدمات رسانی به شهروندان به خصوص شهروندانی که فاقد سرپناه (کارتن خواب) هستند راه اندازی شده است.