جابجایی بیش از ۲ میلیون مسافر در مازندران
به گزارش پیک شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، عیسی خادمی اظهار داشت: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۴۷۰هزار و ۶۱۲ سفر انجام که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۵ درصدی سفر هستیم .
وی تصریح کرد: سیاست این اداره کل، جابجایی ایمن و آسان مسافران است و در این راستا نظارت مضاعفی بر نحوه عملکرد شرکت ها و ناوگان عمومی انجام می شود .
خادمی گفت : فعالیت غیر مجاز سایت ها و اپلیکیشن های اینترنتی درون شهری مانند اسنپ و تبسی و… در بخش حمل و نقل بین شهری موجب بروز مشکلاتی برای هموطنان شده است ، لذا توصیه میگردد هموطنان از ناوگان حمل و نقل عمومی که دارای مزیتهای فراوانی همچون امنیت سفر ، رانندگان حرفه ای ، ناوگان دارای شناسنامه و کارت هوشمند ، ایمنی سفر و رانندگان حرفه ای و… هستند برای جلوگیری از هرگونه مشکل احتمالی استفاده نمایند .
وی همچنین در ادامه خاطر نشان ساخت : در بخش جابجایی مسافر اقدامات خوبی انجام شده است ، به گونه ای که در حال حاضر بسیاری از خدمات به مسافران اعم از فروش بلیت در بستر وب به مسافرین ارائه می گردد و لزوم ارتقای ارائه خدمات با توجه به مطالبات مسافران جزو ضروریات ادامه فعالیت دراین بخش است.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان گفت: در سیستم حملونقل زمینی ، شرکتهای مسافربری، رانندگان اتوبوس و خدمه سفر در قبال مسافران مسئولیت دارند و موظف به رعایت قوانین و مقررات حمل و نقل هستند .
خادمی اظهارداشت: در مازندران ۲۲۱ شرکت حمل و نقلی در بخش مسافر فعالیت دارند و مسافران میتوانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از شرکتها و پایانههای مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرارگیرد و درصورت لزوم درکمیسیونهای مربوط به تخلف شرکت ، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0