راه اندازی سامانه ارتباط مردمی در سازمان همیاری شهرداری های مازندران
به گزارش پیک شهر، حامد انشایی افزود: حفظ و کرامت ارباب رجوع و پاسخگویی مطلوب به آنها همواره از سیاست های دولت مردمی و استاندار مازندران بوده است که در این راستا سازمان با بهره گیری از سیاست های موجود خود را مکلف به طراحی روشی مناسب برای کسب رضایت مردم نموده است .
وی بیان داشت: با توجه به گستره کاری و تسهیل در تردد مردم خوب مازندران از گلوگاه تا رامسر بادستور مهندس فرجی کارشناسان حوزه فناری سازمان مکلف به پیگیری جهت طراحی سامانه پاسخگویی به مردم شدند.
انشایی تصریح کرد: در این راستا سازمان پس از بررسی رزومه شرکت های مختلف با شرکت تحلیل گران رای گستر کاسپین به عنوان یکی از شرکت های مجری طرح های اجرای مدیریت دیجیتال استان قرارداد منعقد نموده است.
وی افزود: طراحی نرم افزار ارتباط مردمی ،طراحی نرم افزار بانک اطلاعاتی مدیران و طراحی نرم افزار برنامه ریزی زمانبندی جلسات از جمله بخش های مهم در گام اول طرح مدیریت دیجیتال استان است.
انشایی با اشاره به اینکه نرم افزارهای طراحی شده توسط سازمان قابل فروش به سایر دستگاه ها،ارگان های دولتی و خصوصی است ،افزود: هم اکنون سامانه به آدرس mz-ict.ir برای عموم قابل دسترسی است. وی از حمایت های همه جانبه مهندس فرجی جهت طراحی و راه اندازی این سامانه تقدیر کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0