شهردار منطقه ۱۶ تهران در سامانه ۱۸۸۸ پاسخگوی مطالبات و نظرات شهروندان شد

صدای شهر: شهردار منطقه ۱۶ باتفاق نصرتی رییس اداره بازرسی، معاونین شهردار، مسئول سامانه ۱۸۸۸ و مدیر روابط عمومی به تماس شهروندان پاسخ و دستور پیگیری صادر شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ شهردار منطقه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ علاوه بر ملاقات مردمی و سامانه ۱۳۷ را از مهم‌ترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و گفت: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن میسر نموده و با تلاش‎های صورت گرفته و همت جمعی همکاران در این منطقه، درخواست‎های شهروندان در تمامی حوزه‎ها بررسی و به درخواست‎های آن ها رسیدگی می شود که از یک سو اصلاح فرآیندها و از سوی دیگر برآورده شدن توقعات عمومی را نشان می دهد.
در پایان این ویدئوکنفرانس سید مرتضی روحانی به همراه مدیران ارشد این منطقه به ۹۰ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها را در یک پروسه زمانی مشخص صادر کردند.