6000 تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرار شد
به گزارش پیک شهر به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در 4 ماهه امسال 6 هزار و 316 مورد تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرارشده که از این تعداد چهار هزار و ۳۶۹ مورد منجر به راهنمایی شهروندان بهصورت آنی توسط کارشناسان این سامانه شده است و 1945 مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.
وی افزود: از تعداد پیامهای ثبتشده هزار و 584 مورد معادل 81 درصد با پیگیریهای سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و انجام شد.
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری بابیان اینکه از مجموع تماسهای دریافتی، 545 تماس مربوط به شهرداری منطقه یک بوده که 81 درصد آن انجام شد، گفت: 490 تماس مربوط به شهرداری منطقه دو بوده که 81 درصد آن انجام و 338 تماس مربوط به شهرداری منطقه سه بوده که 88 درصد به انجام رسیده است.
وی افزود: همچنین 146 مورد مربوط به شهرداری منطقه بافت کهن و تاریخی بوده که 135 مورد معادل 92% به انجام رسیده است و مابقی تماسهای ثبتشده با 476 پیام مربوط به سازمانهای تابعه شهرداری بوده است که به ثبت رسیده و مورد پیگیری قرارگرفته است.
نصوری افزود: پیامهای ثبتشده شهروندان به ترتیب با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، جمعآوری سگهای ولگرد، آسفالت، ساختوساز، لایروبی، سد معبر، ساختوساز، آسفالت، مرمت و ترمیم بیشترین فراوانی را طی چهار ماه اول سال 1403 داشته است.
وی ادامه داد: طبق تماسهای مختلف شهروندان از مناطق مختلف شهر ساری؛ بیشترین تعداد تماسها مربوط به بلوار امام رضا، کمربندی غربی، بلوار طالقانی، بلوار فرحآباد، بلوار امیر مازندرانی، فرهنگ و بلوار پاسداران بوده است.
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری بابیان اینکه سامانه 137 آماده پاسخگویی و پیگیری تماسهای شهروندان ساروی است، گفت: این سامانه با رعایت اصول شهروندمداری در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0