7000 تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرار شد

پیک شهر: مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در 6 ماهه امسال 7 هزار و 78مورد موضوع شهری در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اعلام و توسط این مرکز رسیدگی شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در 6 ماهه امسال 7هزار و 78 مورد تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرارشده که از این تعداد 4 هزار و 280 مورد توسط کارشناسان پاسخ داده شد و 2 هزار و 798 مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.

وی افزود: از تعداد پیام‌های ثبت‌شده  2 هزار و 307 مورد معادل 82 درصد با پیگیری‌های سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و حل شد.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: از مجموع تماس‌های دریافتی 602 تماس مربوط به شهرداری منطقه یک، 723 تماس مربوط به شهرداری منطقه دو ، 414 تماس مربوط به شهرداری منطقه سه ، 145 تماس مربوط به شهرداری بافت کهن  و قدیمی مابقی تماس‌های ثبت‌شده با 914 پیام مربوط به سازمان‌های تابعه شهرداری بوده است.

نصوری افزود: پیام‌های ثبت‌شده شهروندان به ترتیب با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، ساخت‌وساز، آسفالت، حیوانات، مرمت و ترمیم، لایروبی و سد معبر بیشترین فراوانی را طی شش ماه اول سال 1402 داشته است.

وی بابیان اینکه سامانه 137 آماده پاسخگویی و رسیدگی به پیشنهاد‌ها و انتقادات شهروندان ساروی است، گفت: باهدف ارتباط بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری با دریافت مشکلات و معضلات حوزه شهری؛ پیگیر تماس‌های شهروندان تا حصول نتیجه است.