۷۰۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرار شد
به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در ۶ ماهه امسال ۷هزار و ۷۸ مورد تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرارشده که از این تعداد ۴ هزار و ۲۸۰ مورد توسط کارشناسان پاسخ داده شد و ۲ هزار و ۷۹۸ مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.
وی افزود: از تعداد پیامهای ثبتشده ۲ هزار و ۳۰۷ مورد معادل ۸۲ درصد با پیگیریهای سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و حل شد.
مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: از مجموع تماسهای دریافتی ۶۰۲ تماس مربوط به شهرداری منطقه یک، ۷۲۳ تماس مربوط به شهرداری منطقه دو ، ۴۱۴ تماس مربوط به شهرداری منطقه سه ، ۱۴۵ تماس مربوط به شهرداری بافت کهن و قدیمی مابقی تماسهای ثبتشده با ۹۱۴ پیام مربوط به سازمانهای تابعه شهرداری بوده است.
نصوری افزود: پیامهای ثبتشده شهروندان به ترتیب با موضوعات زباله و ضایعات، نظافت، ساختوساز، آسفالت، حیوانات، مرمت و ترمیم، لایروبی و سد معبر بیشترین فراوانی را طی شش ماه اول سال ۱۴۰۲ داشته است.
وی بابیان اینکه سامانه ۱۳۷ آماده پاسخگویی و رسیدگی به پیشنهادها و انتقادات شهروندان ساروی است، گفت: باهدف ارتباط بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری با دریافت مشکلات و معضلات حوزه شهری؛ پیگیر تماسهای شهروندان تا حصول نتیجه است.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0