راه اندازی سامانه ۱۳۷ ارتباط مردمی در منطقه سه شهرداری ساری
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه رجبی مسئول سامانه ۱۳۷ منطقه گفت: سامانه ۱۳۷ منطقه سه روزانه پذیرای تماسهای شهروندان منطقه میباشد و مرجع ارتباطی بین شهروندان و شهرداری منطقه میباشد
رجبی در ادامه گفت: سامانه ۱۳۷ منطقه با پنج پرسنل پاسخگوی شهروندان میباشد و تمام تلاش خود را میکند تا پاسخگویی به بهترین شکل ممکن انجام شود.
وی با اشاره به بازخورد اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، تصریح کرد: در این واحد تمام تماس های شهروندان پیگیری و پس از نتیجه نهایی به شهروند تماس گیرنده در صورت درخواست اعلام می شود. همچنین میزان رضایت شهروندان، بررسی شده و بازخوردها گرفته می شود و به واحدهای مختلف به صورت گزارش ارسال میشود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری منطقه سه با بیان اینکه بیشترین تماسها در حوزه خدمات شهری میباشد افزود : تعداد ۱۸۶ تماس در دوماه اخیر ثبت شده که به میزان ۶۰درصد تماسها مربوط به حوزه خدمات شهری بوده که نیروهای زحمتش خدمات شهری منطقه برای رفع مشکل در اسرع وقت در محل حضور دارند
رییس اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری منطقه سه با اشاره به بخش تحلیل و آمار این اداره، گفت: این بخش به صورت ماهیانه، فصلی، شش ماهه و یکساله به صورت جامع و تحلیلی گزارش هایی برای شهردار منطقه، معاونت ها و واحد طرح و برنامه ارائه می دهد تا خواسته های شهروندان و موضوعات آن ها مورد توجه مدیران برای تصمیم گیری، برنامه ریزی و بودجه ریزی ها قرار گیرد.
رجبی با بیان اینکه این اداره پل ارتباطی میان مردم و شهرداری است، اضافه کرد: شهروندان میتوانند خواسته های و سوالات حوزه شهری را از سامانه ۱۳۷ بپرسند و ما پاسخگوی شهروندان هستیم از میزان تماسهای دریافتی که بعضا بعضی از تماسها و سوالها در حیطه وظایف شهرداری منطقه نمیباشد نشان از آن میدهد که شهروندان به ما اعتماد دارند و این حسن اعتماد ما را ملزم به پاسخگویی های دقیق و درست میکند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی۱۳۷ شهرداری در پایان از حسن اعتماد شهروندان و اعتماد به وجود آمده تشکر کرد و گفت: ما تمام تلاش خود را برای پیگیری مشکلات شهروندان عزیز انجام خواهیم داد تا در اسرع وقت مشکلات پیش آمده رفع گردد.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0