امورات پشتیبانی فناوری اطلاعات شهرداری ساری بومی سازی شد
به گزارش پیک شهر، اسماعیل رهبان با عنوان اینکه ۶۴۶۴ مورد پشتیبانی سختافزاری و نرمافزاری طی ۶ ماه اول ۱۴۰۴ شده است، خاطرنشان کرد : این پشتیبانیها شامل مدیریت و پشتیبانی سامانهها (۱۰۶۲ مورد) و پشتیبانی مناطق (۳۹۰۰ مورد) است .
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مرکز استان در ادامه اظهار کرد: مدیریت اکتیو کنسولها (۱۰۷ مورد)، پشتیبانی سختافزار (۵۳ مورد)، پشتیبانی از راه دور (۱۱۶۷ مورد)، پشتیبانی مخابرات سانترال (۸۱ مورد)، شبکه و زیرساخت (۹۳ مورد) و پشتیبانی تصویری (۱ مورد) بوده است.
وی تصریح کرد : این عملیات پشتیبانی پس از ثبت و ارسال تیکت از طریق سامانه فاوایار از مناطق و سازمانهای شهرداری ساری توسط معاونت محترم فنی سازمان بررسی و و به کارشناس مربوطه ارجاع میگردد و کارشناسان فنی در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات و یا راهنمایی همکاران مربوطه، اقدامات لازم را انجام میدهند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0