هدف برگزاری میز ارتباطات مردمی، پاسخگویی به مشکلات مردم است
به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، دکتر علی طالبی نماینده تام الاختیار وزیر و رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور گفت: در آستانه سفرهای ریاست محترم جمهور به استانهای سراسر کشور؛ میز ارتباطات مردمی با هدف برقراری ارتباط مستقیم ملت عزیز ایران با مسئولان و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان برگزار می شود تا مشکلات و معضلات مردم با تکریم پاسخ داده شود.
دکتر طالبی؛ رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور افزود: این حرکت با هدف خدمت رسانی شایسته و کاهش مراجعات حضوری هموطنان عزیز به تهران ؛در راستای پیگیری امورات جاری خود با هدف تسریع و تسهیل در روند کاری حل مشکلات مردمی طی سفرهای استانی ریاست محترم جمهور؛ در محل سکونت افراد تعیین تکلیف و رسیدگی می شود.
وی همچنین اظهار کرد: با توجه به تاثیرات مثبت دیدار های چهره به چهره و بدون واسطه ی مردمی در ملاقات حضوری در راستای تبادل نظر با مردم و بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل آنان؛ این برنامه از سوی مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری برای شنیدن نظرات و دغدغه های مردم شریف استان در ارائه خدمات مطلوب تر و رفع مشکلات آنها برگزار می شود.
رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور خاطر نشان کرد:بیشترین فراوانی درخواست مراجعان روز نخست به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری گرگان مربوط به اعلام نظر کمیسیون ماده ۱۰۰ ؛ تبدیل وضعیت استخدامی پرسنل شهرداری و همچنین تصمیمات در کمیسیون ها وکمیته های مختلف این حوزه در رابطه با زمین ها و ارائه مجوزها و پروانه ساختمان هموطنان عزیز گرگانی بوده که خوشبختانه با حضور شهردار و معاونین و مسئولان استان تلاش شد مسائل مطروحه پیگیری و رفع شود.
وی در ادامه با قدردانی از اهتمام مدیران شهری در این سفر عنوان کرد: با توجه به برآیند گفتگوهای حضوری مراجعه کنندگان در روز نخست؛خوشبختانه حکایت از رضایت نسبی از مدیران شهری داشته که نشاندهنده اهتمام جدی مدیران شهرداری های سطح استان و به ویژه شهرداری مرکز استان در انجام امور مردم در خدمت رسانی بهتر دارد.
دکتر طالبی؛نماینده تام الاختیار وزیر کشور عنوان کرد:با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور در انجام امور مردم در کمترین زمان ممکن؛ در برنامه سفر یکروزه ریاست جمهوری به استان گلستان، معاونین و مدیران وزارتخانهها و دستگاههای اجرایی مختلف به صورت حضوری و چهره به چهره با رعایت پروتکل های بهداشتی با مردم دیدار کرده و مسائل و مشکلات آنها را استماع و در فرایند پیگیری قرار میدهند.
وی یادآور شد: در این سفر استانی، مشکلات مردم و مراجعین در زمینه های مختلفی در سامانه دولت و مردم (سامانه ۱۱۱ سامد) ثبت و انتظار می رود ارجاعات به دستگاه های اجرایی در اسرع وقت به سرانجام برسد و اقدامات لازم جهت بررسی و رفع مشکلات مردمی به شایستگی انجام شود.
دکتر طالبی متذکر شد: پیگیری درخواست ها و شکایات مردم نباید منوط به این دو روز باشد و ضروری است مدیران به طور مستمر به بررسی و حل مشکلات مردم استان اهتمام ورزند.
لازم به ذکر است؛ آدرس میز ارتباطات مردمی دستگاههای مختلف بخش وزارت کشور در محل شهرداری گرگان با حضور دکتر علی طالبی؛نماینده تام الاختیار وزیرکشور و رئیس مرکز بازرسی برای پاسخگویی به مشکلات مردمی از ساعت ۸ تا ۱۸ پنجشنبه و جمعه ( ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه)تشکیل شده است
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0