مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری:

۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری برقرار شد

پیک شهر: مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در سه ماهه امسال سه هزار و 296 مورد موضوع شهری در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اعلام و توسط این مرکز رسیدگی شده است.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، نجمه نصوری مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: در سه ماهه امسال ۳ هزار و ۲۹۶ مورد تماس از طرف شهروندان با این سامانه برقرار شده که از این تعداد دو هزار و ۵۷۳ مورد توسط کارشناسان پاسخ داده شد و ۷۲۳ مورد در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسیده است.

وی افزود: از این ۷۲۳ مورد پیام ثبت شده ۵۴۴ مورد معادل ۷۵ درصد با پیگیری های سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری پیگیری و حل شد.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: از مجموع  تماس های دریافتی ۱۹۶ تماس مربوط به شهرداری منطقه یک، ۲۰۴ تماس مربوط به شهرداری منطقه دو و ۱۴۴ تماس مربوط به شهرداری منطقه سه  بوده است.

نصوری افزود:جمع آوری و نصب، خاک و نخاله، لایروبی، مرمت و ترمیم، زباله و ضایعات، نظافت و ساخت و ساز از جمله موضوعات مطرح شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری به شمار می رود.

وی عنوان کرد:ساخت و ساز با ۱۰۳ مورد، نظافت با ۹۵ مورد، زباله و ضایعات ۹۲ مورد و مرمت و ترمیم با ۷۱ مورد بیشترین فراوانی تماس های شهروندان ساروی با سامانه ۱۳۷ را به خود اختصاص داده است.

نصوری ادامه داد: طبق تماس های مختلف شهروندان از مناطق مختلف شهر ساری؛ بیشترین تعداد تماس ها مربوط به بلوار امام رضا، بلوار امیرمازندرانی، بلوار فرح آباد، بلوار طالقانی، کمربند شرقی و بلوار خزر است.

مسئول مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ساری گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری ساری؛ پاسخگوی همیشه بیدار شهر با رعایت اصول شهروند مداری، مشارکت مردمی و پاسخگویی مسئولانه در جهت جلب رضایتمندی شهروندان تلاش خواهد کرد.