تماس ۱۱ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ طی هفته گذشته

پیک شهر: رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شد و رفع مشکلات اتوبوسرانی، مطالبه ۸۰۰ شهروند اصفهانی بود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ۱۳۷ برقرار شد که از این تعداد ۷ هزار و ۱۲۳ تماس مربوط به امور اجرایی و سایر تماس‌ها مربوط به امور مشاوره‌ای بود.

او با اعلام اینکه ۸۰۰ تماس مربوط به کمبود اتوبوس و افزایش سرفاصله‌های زمانی رسیدن به ایستگاه بود، خاطرنشان کرد: شهروندان برای طرح سوالات، ارائه پیشنهادها و بیان مشکلات خود در حوزه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه می‌توانند با سامانه ۱۳۷ داخلی شماره یک تماس بگیرند تا به کارشناسان اتوبوسرانی متصل شوند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه شهروندان در خصوص نظرسنجی اینترنتی همکاری لازم را با شهرداری اصفهان داشته باشند، اظهار کرد: پس از مطرح شدن موضوع از جانب منطقه، نشانی و لینکی برای شهروندان با سرشماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ ارسال خواهد شد.